Μέρος των υπηρεσιών που προσφέρουμε είναι η κατασκευή ιστοσελίδων και eshop. Συχνά μας κάνουν την ερώτηση: «Πόσο κοστίζει μια ιστοσελίδα/eshop;». «Όσο ένα αυτοκίνητο», είναι μια γρήγορη απάντηση.
Άρθρα Σεπτεμβρίου 30, 2018
Μέρος των υπηρεσιών που προσφέρουμε είναι η κατασκευή ιστοσελίδων και eshop. Συχνά μας κάνουν την ερώτηση: «Πόσο κοστίζει μια ιστοσελίδα/eshop;». «Όσο ένα αυτοκίνητο», είναι μια γρήγορη απάντηση.
Μπορείτε να αγοράσετε ένα παλιό φθηνό μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με 300€ ή θα μπορούσατε να ξεπεράσετε τις 50.000€ αν προτιμάτε μια Mercedes. H ποικιλία είναι παρόμοια.
Οι περιπτώσεις των 300€ και 50.000€ είναι ακραία, αλλά υπαρκτά παράδειγμα, και ισχύουν αντίστοιχα για ιστοσελίδες «φασόν» (δηλαδή παραμετροποίηση έτοιμων) και για μεγάλα portals και eshop.
Τηρουμένων των αναλογιών, ένα αξιοπρεπές μεταχειρισμένο αυτοκίνητο μεσαίας κατηγορίας, περίπου δέκα ετών, μπορεί να κοστίσει από 1.500€ έως 5.000€, ή καινούργιο από 9.000€ έως 15.000€.
Ναι, μπορείτε να φτιάξετε με 300€, ή ακόμη και δωρεάν με κάποιους site builders, και ναι, μπορείτε να δαπανήσετε 50.000€ αν το σύστημά σας απαιτεί εξαιρετικά περίπλοκες προδιαγραφές.
Η πλειοψηφία όμως των ιστοσελίδων και των eshop πιθανά θα κοστίσει μεταξύ 1.500€ και 5.000€, με τα eshop συνήθως να τείνουν στο άνω όριο. Δηλαδή όσο ένα αξιοπρεπές μεταχειρισμένο αυτοκίνητο!
Δεν υπάρχει μία λύση για όλες τις περιπτώσεις. Κάποιοι προτιμούν SUV, ή 4x4s, άλλοι προτιμούν σπορ αυτοκίνητα, hatchbacks, κ.ο.κ. Πέραν των βασικών λειτουργιών υπάρχει πλήθος άλλων διαθέσιμων πρόσθετων και προαιρετικών λειτουργιών σε συνάρτηση βέβαια με τον διαθέσιμο προϋπολογισμό.
Εάν τηλεφωνήσετε στην Kia και ρωτήσετε «Πόσο κοστίζει ένα πεντάθυρο αυτοκίνητο;» μπορεί να σας απαντήσουν «10.000€», ενώ η Mercedes μπορεί να απαντήσει «23.000€» και η Porsche «70.000€». Επομένως, με τη σύγκριση της τιμής μόνο, η Kia φαίνεται η καλύτερη λύση, αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι.
Αν λοιπόν ρωτήσετε «Πόσο κοστίζει μια ιστοσελίδα;» μπορεί να πάρετε μια ενδεικτική τιμή. Αν δεν απαντηθούν τα ερωτήματα σχετικά με τον σκοπό της ιστοσελίδας/eshop, τι αναμένεται να κάνει, τι προϋπολογισμό έχετε, πώς θα προωθηθεί, κλπ, είναι πολύ πιθανό να πάρετε μια όχι και τόσο ασφαλή απάντηση για το κόστος.